2012/10/10

Bloggutmaning ~Engagera er~

Jag tycker minsann att det är dags för en ny bloggutmaning igen. En nygammal blir det eftersom jag gillar den. Och jag känner att jag vill ha lite andra ögon på det hela. Så kom igen och utmana mig.

För att bevisa att man (iaf en ordexkrementproducent som jag), kan raljera över precis vad som helst, så gör vi nu så här:
En kommentar från dig kära läsare med ett ämne som jag ska skriva ett inlägg om.
Ju mer kortfattad din beskrivning är, desto bättre. Ett enda ord räcker, exempelvis "Snor" eller varför inte "Makaroner". Jag kommer att välja sju ämnen bland er som kommenterar.”

Tant Skarp briljanta utmaning går ett varv till hos mig. Och får jag många ämnen, vilket jag verkligen hoppas på, så väljer jag kanske mer än de sju hon valde blad i sin första utmaning.

Och du, det är fritt fram att sno utmaningen så utmana på. Men glöm inte att ge mig ett ord eller ämne först.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gud. :)

katarina sa...

frustrerad mamma

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails